MADRO – Anne Elsøe

Hvad stiller man op når måltiderne er blevet en kampscene?

Hvorfor vil barnet ikke spise mere eller hvorfor vil barnet ikke stoppe med at spise?

Hvorfor vil barnet ikke smage eller måske slet ikke sidde med ved bordet?

Foredraget vil hjælpe dig og børnene til større MADRO, så spisesituationen bliver behagelig for alle parter. MADRO betyder ikke, at der skal være stille, men at der skal være ro i hovedet omkring maden. Det betyder god stemning, tryghed, nærvær og madmod.

Du vil få en helt konkret guide til hvordan ansvaret skal fordeles mellem børn og voksne i spisesituationen og hvordan man holder en god måltidsstruktur. Disse redskaber er altafgørende for at opnå MADRO. Derudover vil du få et indblik i hvordan diætkulturen kan skabe madstress hos selv de yngste og hvordan du bedst kan beskytte dem mod dette.

Prisen er 100 kr. for medlemmer og 200 kr. for ikke-medlemmer.

Reserver din plads med det samme ved at sende en mail til legehuset.ry@gmail.com, inden for 1 arbejdsdage modtager du en mail med informationer om betaling.
Foredraget bliver holdt i UDSIGTET på adressen Siimtoften 2, 8680 Ry (indgangen ved OK tanken).