Børneernæring 🥦🥕

Kom med til oplægget: “Børneernæring” med Helle Nørgaard som har en kandidatgrad indenfor sundhed og ernæring.
I oplægget kommer Helle omkring:
– Overgangskost, fra mælk til rigtig mad – hvad er anbefalingerne og hvordan kan man omsætte dem i dagligdagen. 🍼🤱
– Udvikling af barnets fødevarepræferencer og hvordan man kan ændre og udfordre barnets præferencer i forhold til kræsenhed.🥦🍬
I oplægget vi følgende spørgsmål blive besvaret:
  • Mit barn vil ikke spise grød, hvad gør jeg?
  • Hvad skal børn egentlig have at spise? Og er det okay med pasta fire dage i træk?
  • Hvad er der egentlig i en tubegrød og -mos og hvor ofte må jeg give dem til mit barn?
  • Hvordan kan jeg få mit barn til at spise flere grøntsager?
TID: 14. juni kl. 10.00-11.00
Sted: i LEGEHUSET
TILMELDING: Det koster 1 kr. for medlemmer og 25kr. for ikke-medlemmer pr. voksen
Tilmelding sker ved at Mobilepay til 771564 husk dit medlemsnummer og din mail i kommentarfeltet.