Førstehjælp for forældre og børn 4+ år

Hvert år kommer ca. 100.000 børn mellem 0-8 år til skade og må på skadestuen på grund af ulykker, viser tal fra Statens Institut for Folkesundhed.
Det viser sig, at langt de fleste ulykker med børn sker i hjemmet. Det er derfor vigtigt som forældre, at vide hvordan du skal reagere og behandle dit barn.

Kom og få opfrisket dit førstehjælp sammen med dit barn. Kurset vil være i børnehøjde, for at ruste børnene til, hvordan man handler, hvis en ulykke skulle ske.
First-8 afholder kurset, med deres store erfaring indenfor undervisning af førstehjælp for forældre, og de vil på dette kursus dele ud af deres erfaring.

Kurset varer ca. 2 timer.

Bemærk arrangementet er lørdag d. 19. februar kl. 10.00.

Prisen er 50 kr. for medlemmer og 100 kr. for ikke-medlemmer. Der betales pr. deltagende voksen. Der er begrænset pladser. Du tilmelder dig ved at Mobilepay 187811 HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet.