Førstehjælp for barslende

Hvert år kommer ca. 100.000 børn mellem 0-8 år til skade og må på skadestuen på grund af ulykker, viser tal fra Statens Institut for Folkesundhed.
Det viser sig, at langt de fleste ulykker med børn sker i hjemmet. Det er derfor vigtigt som forældre, at vide hvordan du skal reagere og behandle dit barn.

Kom og bliv klogere på, hvad du skal gøre hvis din baby skulle få feberkrampe, få noget galt i halsen osv.
First-8 afholder kurset, med deres store erfaring indenfor undervisning af førstehjælp for forældre, og de vil på dette kursus dele ud af deres erfaring.

Kurset varer ca. 2 timer.

Prisen er 50 kr. for medlemmer og 100 kr. for ikke-medlemmer. Der er begrænset pladser. Du tilmelder dig ved at Mobilepay 242393 HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet.