Babymotorik med Bodil

Prøv at være med til en omgang Baby-leg. Vi skal tumle, rulle rundt, krybe, kravle, synge sange og meget mere. Varighed er ca. 50 min. Bodil indretter aktiviteterne efter hvor gamle babyerne/børnene er, så der bliver lidt for alle aldersgrupper. Der bliver mulighed for, at I kan stille individuelle spørgsmål eller få vendt aktuelle udfordringer omkring jeres baby. Glæd dig til at møde Bodil Wobeser, som er børnefysioterapeut og ejer af fysleg.dk samt tilknyttet Ry Fysioterapi og Sundhedshus.

Prisen er 25 kr. for medlemmer og 50 kr. for ikke-medlemmer – information om betaling kommer i mailen du modtager efter tilmelding.

Tilmeld dig og reserver din plads ved at skrive en mail til legehuset.ry@gmail.com