Aflyst: FOREDRAG – Pelle Hvenegaard -“Fuldtids far på farten – med nye prioriteter”

NYT MATERIALE – Du har helt sikkert hørt om “Kære Zoe Ukhona” bogen Pelle Hvenegaard skrev om de seks år, hvor han sammen med sin kone Caroline kæmpede en smertefuld kamp mod ufrivillig barnløshed.

Det var hårdt, men heldigvis vandt de kampen, da de i 2016 adopterede Ukhona fra Sydafrika. Det har også betydet, at nu hvor han endelig er blevet far, så er det hans prioritet nummer et.

Derfor er både han og Caroline trådt ud af hamsterhjulet, så de har tid til at være sammen med deres datter – for som de siger “vi har ikke kæmpet i 6 år, for at andre skal have glæden af hende de fleste timer om dagen”.

I foredraget vil Pelle i første del fortælle om deres rejse gennem fertilitets – og adoptionshelvede, og så efterfølgende komme ind på deres prioriteringer og liv efter de er blevet forældre – et liv, hvor de pt mere eller mindre kan leve af at rejse og med podcasten “Børn i Bagagen” fortælle de og deres eventyr.

Kom med til en ærlig og rørende aften med plads til humor og et livsbekræftende bud på, hvor lykken kan ligge, og hvordan du kan prioritere i livet.

Prisen er 75 kr. for medlemmer og 150 kr. for ikke-medlemmer. Der betales pr. deltager. Der er begrænset pladser. Du tilmelder dig ved at Mobilepay 572820 HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet.