Professionel fotografering af dit guld

Kom og få foreviget dit guld.

Vi har lavet et samarbejde med dygtige Nanna Bækdahl.

30. marts kl. 9-15

Billederne bliver taget i vores hyggelige omgivelser i LEGEHUSET, hvor vi vil fotografere i et roligt hjørne med fint vindueslys og mulighed for leg. Hvis vejret tillader det forsøger vi at lave et par timer, hvor vi går ud og laver billederne udendørs.

Fotograferingen er uforpligtende og billederne tilkøbes efterfølgende – se priserne på www.nannabaekdahl.dk/legehusetry

Senest 3 uger efter fotograferingen vil billederne blive fremvist i et online galleri, hvorfra man kan udvælge hvilke billeder, man ønsker at tilkøbe.

Alle som ønsker at få taget billeder får tildelt et tidspunkt på en times interval, som fotograferingen vil forgå i. Selve fotograferingen tager op til 20 min. Send en mail, hvis du har et bestemt tidspunkt, du ønsker mellem kl. 9-15 – og ellers modtager du et tidspunkt dagene op til.

Book din plads ved at Mobilepay 1 kr. for medlemmer og 25 kr. for ikke-medlemmer til mobilepay nr. 360507 – husk at skriv din e-mail i kommentarfeltet.