Zoneterapi og massage

Kom og vær med til et spændende oplæg med mulighed for efterfølgende 20 min. behandling inklusiv i prisen til de først tilmeldte.

Jette Hauberg Lund laver et oplæg på 30 min om massage og zoneterapi. Efterfølgende er der mulighed for, at du eller din baby kan få 20 minutters behandling, så tag gerne en med til at se efter dit guld, hvis det er dig selv, der ønsker behandling.
Behandlingen vil ske mellem 10.30-12.30 og vi fordeler tiderne på dagen – medbring gerne et håndklæde.

Jette har haft egen klinik i mange år og har blandt andet stor erfaring med at behandle de små, som oftest kommer med maveproblemer eller uro.
Jette har i sin klinik behandlet klienter for mange forskellige lidelser, blandt andet: allergi, hormonforstyrrelser, muskelspændinger, kramper, stress og hovedpine. Jette kombinerer ofte zoneterapi og massage, da de to behandlingsformer komplimenterer hinanden og skaber en helhed i behandlingen.

Du kan se mere om Jette på hendes facebookside: ‘Massage og zoneterapi ved Jette Hauberg-Lund’ eller på hendes hjemmeside https://tinalea0.wixsite.com/hauberg-lund

Prisen er 35 kr. for medlemmer og 70 kr. for ikke-medlemmer – Din tilmelding sker ved at Mobilepay til 614285, din kvittering er din billet.