Forældreflimmer

OPLÆG:
Parforholdet

Onsdag 2/6 kl. 10.00-11.00 i LEGEHUSET 🌈

Kirstines besøg i LEGEHUSET sidst blev en stor succes. Med emnet om, hvordan er vi gode NOK forældre, blev vi inspireret og diskuterede situationer fra det virkelig liv. Vi fik teori knyttet på for bedre at forstå vores børns og vores egne mønstre.

Familie og psykoterapeut Kirstines næste besøg bliver samme setup denne gang bliver temaet parforholdet.❤️
Man siger jo, at parforholdet er den energi, børnene lever i, så det giver god mening at tale om parforhold, og hvordan vi håndterer forskelligheder og uenigheder, som jo er en del af parforholdet. Så hvordan håndterer vi konflikter og forskelligheder bedst muligt – for os selv, for hinanden – og for vores børn?

Vi lover det blive uformelt og hyggeligt ☕️

Tilmeld dig ved at sende 1 kr. for medlemmer og 25 kr. for ikke-medlemmer til MobilePay nr. 961637
HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet og tilmelding er senest d. 31. maj.

Eventet er blevet til med støtte fra NORDEA FONDEN 👏🏼❤️