DIG, MIG – LEVERPOSTEJ

Midt i et hamsterhjul, der ruller – leverpostejmadder, der flyver om ørene – og en masse behov der hele tiden skal dækkes blandt husstandens mindste – stopper man måske engang imellem op, kigger på hinanden og tænker – hey, der var du!

Det er vigtigt at huske hinanden, når hverdagen buldrer – men lad os bare være ærlige – det kan være svært at praktisere. Derfor har vi inviteret familieterapeut, Kirstine Hockerup, til et oplæg om, hvordan vi kan værne om parforholdet, mens vi befinder os et sted i livet, hvor forældreskabet fylder det meste. Et oplæg som skaber grobund for dialog og spørgsmål, og som beriger jer med nye måder at se jer selv og parforhold på.
 ¨¨
Vi glæder os til at se jer til et spændende og givende oplæg.
Prisen er 50 kr. for medlemmer og 100 kr. for ikke-medlemmer.  Der er begrænset antal pladser.
Tilmelding sker ved at Mobilepay til 489406, huske mail i kommentarfeltet + dato for oplægget.