Hvordan planlægger du din barsel med den nye barselslov?

Sammen med bclude skal vi dykke ned i de nye barselsregler, som er gældende for dig, der er gravid nu, eller har født fra og med d. 2. August 2022.
bclude er Danmarks første digitale barselsplatform, og så er de helt inde i planlægning af barsel og den nye barselslov. Noget vi ved giver sved på panden for mange. De vil tage os sikkert igennem den, inspirere til forskellige barselsforløb og vise hvad det er, man kan i deres barselsplatform.
Varighed: 45 min

Think it out loud – test
Efter workshoppen vil bclude gerne invitere 5 af jer til at teste deres barselsplatform og selve planlægningsværktøjet. Hver test tager 30 minutter, og du vil modtage en lækker kop kaffe og kage, som tak for hjælpen.
Det er ikke af betydning om du er mor, far eller medforælder for at kunne teste platformen.

Information om test-metode:
Think it out loud er en brugertest, hvor du observeres, mens du tester platformen og udfører forskellige opgaver. Du vil blive bedt om at tænke højt, herunder sige hvad du ser på, tænker, gør og føler, mens du udfører en opgave i platformen. Der er ikke noget rigtigt eller forkert, og det interessante er kun dine oplevelser og tanker, når du bruger platformen.
Testen vil blive optaget og kun brugt til internt brug uden information omkring dig.

Sted: Workshoppen finder sted i LEGEHUSET

TILMELDING: Tilmelding sker ved at sende en mail til Sarah fra Bclude ssm@bclude.com (skriv gerne om du også er interesseret i at deltage i testen efter workshoppen).
Det er GRATIS for alle både medlemmer og ikke-medlemmer at deltage i oplægget (og du kan sagtens have baby med).

Add Comment

Your Email address will not be published