MUSIKTERAPI

OPLÆG: Musikterapi 🎶
d. 8. marts. kl. 10.00 – 11.00

Det musikken kan, når ordene ikke rækker.

Oplægget vil byde på et kig ind i hvordan “musikken” i vores daglige kommunikation er til stede – måske i højere grad end vi lige noterer os, samt en selvkærlig handling med fokus på afspænding og vejrtrækning – selvfølgelig med musikken som redskab.

I hverdagen er musikken i manges tilfælde et værktøj der bruges intuitivt. Enten til at underbygge den rolige, hyggelige og langsomme stemning omkring den nylavede kop kaffe, eller helt modsat når man har bestemt sig for at NU skal løbeturen altså overstås, og man sætter sit all time favourite hit i ørerne på højeste volumen, og langt om længe får peppet sig selv op til at komme ud af døren.

Cecillie er uddannet Cand. Mag. i musikterapi og arbejder til daglig med børn og unge med forskellige typer af udfordringer, hvortil musikken er et redskab til kontakt, regulering og udvikling.

Tilmeld dig ved at sende 1 kr. for medlemmer og 25 kr. for ikke-medlemmer til MobilePay nr. 961637
HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet.

Følg med hos Cecillie på Insta: @cecillie_musikterapi

Du kan også lære mere på hendes hjemmeside www.cecillie-musikterapi.com

Add Comment

Your Email address will not be published