Rytmik og Musik 1-3 år

Thomas Ousager fra Trommerum kommer og fylder vores lokaler med sang, musik og rytmik.

Med støtte fra NORDEA FONDEN kan vi afholde dette event.

Sang, spil, dans og sansemotorik:
Vi skal synge alverdens sange og hjemmedigtede rim og remser. Både ved at tale, råbe, viske, lyst, mørkt, hæs, mumle, pibe, brumme, nynne, glissando mm. Via musikken arbejder vi også med stemninger som f,eks. glæde, stilstand, uhygge og raseri.
Vi skal spille på instrumenter og øve os i start, stop, højt, lavt, hurtigt, langsomt. Via musikken arbejder vi også med puls, perioder og gehør. Vi skal bruge alle bevægelser børene kan, og finder på, både kravle, hoppe, dreje, hinke, liste, hurtigt, langsomt, vildt, stille, svaje og mere kommer til.  Musikken gør det muligt også at arbejder med puls og periode fornemmelse.

For at stimulere sanserne har Thomas en række redskaber med som f.eks. balloner, bolde, risposer, papir, sæbebobler, tørklæder, osv. som bliver inddraget.

BEMÆRK: Der er KUN 12 pladser

Sted: Timen finder sted i LEGEHUSET
Dato: 7. juni 2023 kl. 10.00
Rytmiktimen tager ca. 45 min.

TILMELDING: Det koster 25kr. pr. barn for vores medlemmer og 50 kr. pr. barn for ikke-medlemmer. Tilmelding sker ved at Mobilepay til 639770 husk din mail i kommentarfeltet, senest d. 5. juni.