Workshop: Essentielle olier til Børnefamilien

Essentielle olier til Børnefamilien

Essentielle olier er den rene essens fra planter, som indeholder mange helende egenskaber. De er ideelle til børnefamilier, som ønsker at skabe et kemifrit hjem samt fremme sundhed og trivsel med naturlige remedier.

Deltag på denne workshop og lær om olierne og hvordan du anvender dem til glæde for dig og din familie.

FYSISK STØTTE

Lær hvordan du bruger olierne til at fremme fysisk velvære. Herunder hvordan olierne bruges som familiens naturlige hjemmeapotek til at støtte og lindre ved fx. tandproblemer, ørepine og sygdom.

MENTAL & FØLELSESMÆSSIG STØTTE

Lær hvordan olierne kan bruges til at understøtte mental og følelsesmæssig balance hos forældre og barn. Herunder at skabe ro før sengetid.

KEMIFRIT HJEM

Lær hvordan du kan anvende olierne til bl.a. rengøring og reducere syntetisk eksponering i hjemmet.

Undervisere: Maiken Eriksen, ayurvedisk sundheds- & livsstilskonsulent & Therese Pape, fysioterapeut & mediyoga-instruktør

Læs mere på: www.ayume.dk

Der er 15 pladser

Prisen er 25 kr. for medlemmer og 50 kr. for ikke-medlemmer. Der betales pr. deltagende voksen. Du tilmelder dig ved at Mobilepay 772479 HUSK at skriv din mail i kommentarfeltet.